vineri, 27 august 2010

Ce ar putea fi mai palpitant ?

Azi a fost o zi mare. In urma unui schimb, bicicleta mea data la o tura, in schimb primind o tura cu R8-ul. Ceva... divin! Nu am putut spune decat " Sa'mi bag pula! ". Asa ceva e ..cel putin fantastic. Un demaraj incredibil, un sunet pe masura. Scaunele care sunt in stare sa te tina in brate si sa te stranga pe masura ce viteza creste, din ce in ce mai tare. Stateai ca intr'un kart, foarte aproape de sol, foarte comod, insa, incet incet nu imi mai simteam picioarele, de emotie, nu mai stiam ce e cu mine :)). Top speed? 170, insa nu asta conteaza, ci felul in care percepi viteza din pozitia in care stai, foarte aproape de sol, evacuarea nesimtit de zgomotoasa. Dandu-ma jos picioarele'mi erau al naibii de tremurande. Ceva deosebit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu