duminică, 27 iunie 2010

Lucruri pe care putini le stiu despre mine.

- Cu toate ca vorbesc al naibii de mult, imi place linistea. Stiu ca sunt in contradictoriu dar cand sunt doar eu intr'o incapere iubesc linistea.

- Imi place Ozzy Osbourne, al naibii de mult.

- Mi-as dori sa stau la munte. In salbaticie, intr'un foisior, sa nu aud si sa nu vad pe nimeni ani intregi.

- Cea mai buna inghetata mancata a fost la gelaterie.

- Atunci cand voi fi mult mai mare mi-as dori sa am un copilas. Sa il invat si sa il distrez.

- Melodiile care imi plac le ascult zile intregi.

- Sunt zile in care nu am chef de nimeni, decat sa stau la o masa, in Taverna si sa beau ceva.

- Sunte persoane pe care le agreez doar din interes.

- Consider ca nu m-am nascut nici la locul, nici la timpul potrivit.

- Iubesc plimbarile noaptea.

- Imi plac lucrurile noi. Nu stiu daca a fost vreo chestie care mi-a venit in cap si sa nu o fac.

- Ma atasez al naibii de repede de unele persoane.

- Uneori sunt prea sentimentalist, prea romantic.

- Imi dau seama de greselile pe care le fac, uneori, putin cam tarziu.

- Nu imi e frica de moarte.

- As vrea sa ajung pe luna.

- Sunt materii, la scoala, care nu au ce cauta in programa.

- Tara in care mi-as dori sa imbatranesc ar fi Elvetia sau Olanda.

- Emisiunea preferata e Top Gear.

- Imi plac momenele cand am muulti fluturi in stomac. Sau atunci cand ii provoc.

- Imi place sa fiu imbratisat.

- Sunt persoane pe care le respect enorm, fara sa dau importanta varstei.

- Poti invata multe lucruri si de la persoane mai mici decat tine.

- Mi-am gasit un model in viata destul de greu.

- Uneori sunt cel mai calm sau cel mai pacifist, asta ma uimeste si pe mine.

- Imi place Jazz-ul. Si trupa din Panoramic.

- Ma indragostesc prea repede.

- Uneori prefer sa stau la serviciu si sa printez sau sa fac ceva productiv, gen o grafica decat sa stau acasa si sa pierd vremea aiurea.

- Pana la sfarsitul lunii urmatoare ma programez la examenul pentru permis.

- In majoritatea anturajelor in care ma aflu sunt cel mai mic.

- Nu beau cafea. Sau alte rubedenii gen 3 in 1 sau nes sau :-??.

- M-am indragostit cu adevarat de o singura fata.

- Atunci cand ma plictisesc fac grafica. Ori fac grafica pentru un tricou. Ori pentru stickerul lui Tepre pe care trebuie sa il fac de 2 luni, ori pentru o carte de vizita.

- Imi place sa modific poze cu motociclete in photoshop ( tot din plictiseala )

- Vorbesc tot felu' de subiecte cu soferii de taxi. Despre motociclistii din oras, odata vorbeam despre o fata.

- Instructorul auto e clar cel mai deschis la minte om matur. Nu stiu cum sa zic dar cand conduceam , el imi arata tipe de pe trotuar, nu eu lui. :))

...

4 comentarii: