marți, 8 iunie 2010

Plictiseala

E tarziu, 00:05 arata ceasul din bara monitorului. Incep sa ma simt obosit, inca sunt la munca, printez ceva. Astept sa se termine mai repede. Filmul s-a terminat, mi-a lasat o stare putin melancolica, fiind o drama, un film romanesc, "Schimb valutar" s-a numit filmul. Un film.. tipic romanesc. Stau si ma intreb, in ultimul timp romanii doar drame stiu sa produca? Mai vazusem "Un weekend cu mama", romanesc, tot o drama.
Incep sa ma plictisesc din ce in ce mai tare. Mai arunc cate un ochi in softul de print, in speranta ca se va termina mai repede "escapada" din seara asta, vreau sa ajung mai repede in patul meu mare si cald. Din fericire netul incepe sa nu mai pice, muzica in youtube merge fara probleme. Inca un set de etichete la print, o alta melodie in playlist, stau si vorbesc cu Sobo despre motococalarii si posturile unora de pe forum. Plictiseala e mare :)).
Imi era dor de o melodie " Lacuna coil - Closer". O ascult tare, se aude ecoul din hala.

Un comentariu:

  1. Asta e, în opinia mea, cel mai bun post de până acum. Nu mă întreba de ce . Nici eu nu ştiu. E oarecum diferit de celelalte. Plus că ştii că mie îmi place stilul ăsta. ;;)

    RăspundețiȘtergere