luni, 14 iunie 2010

Un weekend... fantastic

Weekendul ce tocmai a trecut a fost... mult prea tare:D. Vineri am aflat ca a 2-a zi plec la mare :D Zis si facut :D Trezit frumusel la 5:30 dimineata :-s.. nu imi pot imagina cum de m-am putut trezi, poate doar gandul la mare, plaja, valuri, m-a trezit si m-a umplut de energie :D. Ma trezesc, o mica improspatare si merg sa ma intalnesc cu colegii de job cu care trebuia sa merg. Drumul al naibii de obositor si cauzator de foame :(, rezolvam sarcina pentru care eram trimisi si la 4 suntem pe plaja :D. In Neptun, o statiune pustie in aceasta perioada a anului dar sa nu uitam ca abia s-a deschis sezonul. Mancam si apoi ajungem in apa. Preturile la mancarea restaurantului foarte ok, acceptabile, nu ma asteptam. Apa era de'a dreptul perfecta. Calda, mici valuri , din pacate erau cateva alge in apa de langa mal insa ..asta e, ne facem drum printre ele si mergem in apa mai adanca. O balaceala zdravana, apoi o bere rece la halba si back in the town. Se facuse tarziu si nu aveam de gand sa ramanem peste noapte. Ajungem aproape de ora 11 seara. Un somn bun, dupa care o alta zi de distractie.
Duminica.
De cateva zi in urma tot aveam in gand, " in weekend, piscina! ", cum samabata fusesem plecat, nu mai ramasese decat duminica. Colegii de scoala cu care trebuia sa merg, erau deja acolo, ma trezesc, chemandu-ma , distractia fiind in toi. Imi sun o amica si mergem. Distractie cum se cuvine. Balaceala pe cinste. Sarituri in piscina si un bronz perfect. O companie pe masura distractiei. Astazi fiind luni, din nou, cu gasca de la job, am fost la Bacau, am avut putina treaba. Imi repetam, ce tare:D, sambata la mare, azi la munte :)).

Revin ...

Un comentariu: