marți, 29 iunie 2010

Plictiseala. Again. :(

Ei bine, am revenit. Pur si simplu din plictiseala. Chiar nu am ce face. Tocmai am inchis Corel-ul, am facut tot ce aveam restant. M-am jucat in photoshop cu niste imagini. M-am plictisit. Am facut capatul la Solitare. M-am plictisit. Nenorocenia naibii de net ( de la UPC ), e super naspa, al naibii de naspa as putea spune. Ba cand e, ba cand nu e. Te scoate din sarite. Iti vine sa dai cu ceva in monitor. Noroc ca sunt mai pasnic, ies afara , iau o gura de aer proaspat si ma calmez. Ma fac ca nu am nevoie de net si incerc sa fac ceva, insa am facut orice era posibil. Aseara la fel a fost. Aseara am mai gasit cate ceva interesant de facut, insa acum ... trist. Foarte trist. Sunt dependent de internet. Nu pot face nimic fara el. Am un chef fantastic de a vorbi cu cineva pe YM, dar... nu am net :(. Sau daca ar reveni, ar reveni pentru o perioada foarte scurta de timp. E a 3-a noapte in care vin si printez. Daca ar fi sa aleg o zi la job ziua si una noaptea, cred ca as alege noaptea. E mult mai ..interesant, nu e tocmai cuvantul pe care il caut insa merge si asa. Ma fascineaza noaptea. Imi place, mereu, fie ca sunt aici si printez, fie ca sunt pe afara, fie ca ma plimb, fie ca sunt pe motor cu tibi, noaptea e mult prea tare.
Linistea simti cum iti incarca bateriile, nu mai e acea agitatie, forfota, peste tot oameni miscandu-se, care iti obosesc ochii, prea multe detalii, prea multa agitatie. Noaptea nu vezi decat vreo unu', doi, rataciti, pierduti in noapte.
Stau si privesc. Aici, la birou. In hala, afara pe strada. NIMENI! Liniste deplina, noapte - vara, ce rezulta? RACOARE!. Ce poate fi mai tare.
Am deviat destul de mult de la subiect. Imi place sa scriu, imi place sa imi las imaginatia sa curga, era un timp in care scriam, proza, poezii. Majoritatea incercad sa-mi omor timpul liber, pe atunci prea mult. Acum, aproape inexistent.
Care ar fi locul in care mi'as dori sa fiu acum? Noapte fiind? La mare, pe plaja, pe o plaja pustie, gen cea de la Vadu. Nimeni, in jur strain. Poate o ea, poate nu, insa, stelele, valurile care se pierd pe plaja, o luna mare si stralucitoare. Si cel mai important, liniste!. Incep sa devin exagerat. Insa imi place linistea, uneori, alteori nu. Asta sunt eu. Simplu dar totusi complex.

Imi place mult melodia de la Voltaj, Mi-e dor de...
Imi place mult, ca toate melodiile noi pe care le-au scos, de- alungul timpului. Mi-au placut mereu. Ma face sa am pofta de viata. Te incarca cu .. energie. Dupa un weekend intreg si alte 2 nopti de ascultat acelasi lucru ( Discografia: Ozzy Osbourne ), am ascultat-o de cateva ori, incepea sa ma doar capul. Dupa toate astea, am descoperit ca am cablul de date pe birou si pe telefon 2 GB de muzica, alta decat Ozzy. In sfarsit alta muzica. Netul isi bate joc de mine. Chiar nu vrea sa revina. UPC suck's.
Now it's playing MT Eden - Omen. I like it, very much.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu