marți, 8 iunie 2010

Prima postare.

Ce ciudat poate fi. Iti faci un blog, nu stii exact de ce, incerci, "bai, hai sa o fac si pe asta" sau cam asta imi vine in minte acum, peste tot imi cer sa dau nume titlurilor, sunt intr-un moment ciudat, imaginatia mea e... undeva departe acum, in sensul ca se lasa asteptata, trebuie sa stau si sa o gandesc, de aici si titlul " Prima postare " sau link-ul blogului. Ok, am lamurit o problema, mai avem muulte.

De ce mi-am facut blog?
Sa ma gandesc, intr-un moment de plictiseala crancena, asteptand sa mi se descarce un film, am zis sa fac ceva, orice, si de aici, ideea! Un blog! Cam pe toti in jurul meu ii aud, "blog", "blog" si iarasi acest cuvant. Stiam ca a cam trecut briza aceea, care i-a infestat cam pe toti, daca nu aveai blog, nu erai in trend. Blogul , din punctul meu de vedere nu reprezinta decat o... hai sa nu ii spunem o masura antiplictiseala ci... un loc in care poti scapa de tot, iti poti lasa gandurile, memoriile, imaginatia sa curga liber, fara a fi acuzat de cineva ca ai vorbi prea mult sau ca ai plictisi pe cineva, ideea e simpla scrii, te descarci, e destul de ciudat feeling-ul, e ca si cum as vorbi singur.

Am luat o pauza si mi-am pierdut ideile :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu